ua ru en
License :АГ №570604 Ministry of Health from 11.04.2011.
Lutsk district, Tarasovo village, 1b Lisova St. – Bogoliuby village (10 km from Lutsk city)
Patient admission schedule: Monday – Friday: from 9.00 till 19.00
The new clinic building is located outside the Volyn Regional Hospital building, next to the forest. The final stop of the city bus is No. 31, 47. You can reach us from the bus stop hotel 'Ukraine' opposite TSUM (department store -Central Universal Fashionable). If you are traveling by personal transport, the address for the navigator: Lutsk district, Tarasovo village, 1 b Lisova St.
Get directions
Home page Feedback on Bogoliuby MC

Feedback on Bogoliuby MC

Еліна 2024-03-20 14:44:00
Це чудово, що я нарешті знайшла де написати відгук про лікаря Петровського, хоч і пройшло вже багато років, як я до нього зверталася. Отже, на 8 тижні вагітності в мене піднялася температура трохи більше 37 і я пішла, звісно, до найкращого лікаря у Луцьку. Лікарі Петровські (батько і син) побачивши мої документи про ванітність з клініки Інтерсоно почали наполягати на моїй терміновий госпіталізації. Коли я відмовилася, вони почали тиснути і залякувати: "Ви хочете народити здорову дитину?", "Ви хочете сказати, що у вас хороше УЗД?", "У вас дууже понані аналізи!". УЗД, на хвилиночку, було зроблене на 7 тижні. Лікарі Петровські, схоже, повважали мене геть дурною та неосвіченою, переконуючи що на 7 тижні на УЗД вже можна побачити патології плоду. Аналізи, до слова, теж були в нормі. Для ясності ситуації скажу, що УЗД я робила для встановлення самого факту вагітності і її терміну, бо вагітніла, спостерігаючись в Інтерсоно, бо трохи переживала через свій вік (37 років). Відповідно, на той час ще не вибрала собі постійного лікаря в Луцьку для ведення вагітності. В результаті, я просто пішла в жіночу консультацію, що в Луцькому роддомі, і стала на облік. А температура нормалізувалася за декілька днів.От мені від чого і якими ліками мене хотіли лікувати лікарі Петровські? Чим так їх налякав мій стан, що вони аж попід руки мене брали і вели в стаціонарне відділення?
Administrator 2024-03-20 17:42:07
Ваш відгук вкрай дивний, Ви піарите одну клініку, ганьбите при цьому імʼя інших лікарів, при чому пишете з адреси пошти, яка починається на intro.centr, що виглядає не як приватна адреса і не як приватне повідомлення. До того ж Петровські - ні батько, ні син ніколи не займались безпосередньо патологією вагітності, для цього є відповідне відділення при пологовому.
Анонім 2024-03-18 14:23:00
На рахунок відгуків, дійсно залишають лише хороші. Кілька років тому намагалась залишити відгук, але його не опублікували, натомість написали на емейл,щоб не судила строго лікаря,бо він керувався міжнародними протоколами. Навіть якщо і керувався ними, то всеодно мав би перевірити і провести огляд мені, навіть якщо у чоловіка погана спермограма, це нічого не міняє, на мою думку огляд лікаря мав бути обов'язково. А якби провів,то виявив би вагітність на ранньому терміні. Бо після купи сліз, і вердикту лікаря що ми ніколи природнім шляхом не народимо, лише ЕКО, через кілька тижнів дізналася що вагітна 8 тижнів природнім шляхом, а ще через 4 тижні дізналась що вагітність завмерла і ходила з нею цілий місяць уже завдячуючи іншим "спеціалістам", які відправили додому до 12 тижня чекати щоб стати на облік і зробити узд. Але мова не про це, погані у вас протоколи, бо хоч і ви написали мені на електронну пошту, що це просто чудо, що у нас так сталося, то я вам напишу що у нас уже три таких чуда, природнім шляхом і від чоловіка. ПОГАНІ У ВАС ПРОТОКОЛИ, І НЕ ОДНА ЛЮДИНА УЖЕ КАЗАЛА ЩО НЕДОПОМОГЛИ ВАШІ ЕКО ЇМ, ЛИШЕ ГРОШІ ВИКИНУЛИ.
Administrator 2024-03-18 16:19:03
Доброго дня. Важко з Вами сперечатись, коли Ви пишете від імені аноніма, але ми, напевно, чи не єдина клініка, яка принципово не видаляє жодного відгука. Щоб знайти свій відгук потрібно лише оновити сторінку, якщо він свіжий, або дуже уважно переглянути всі попередні сторінки, де всі відгуки без виключення збережені у хронологічній послідовності. Дійсно, обстеження безплідної пари починається з чоловіка, тому, що його легше і швидше обстежити і таким є рекомендовані ВООЗ протоколи обстеження. У нас ніколи ніхто з лікарів не наполягає на ЕКЗ, лише рекомендує, також виходячи з офіційно затверджених показів до проведення ЕКЗ. Це прекрасно, що Ви завагітніли природнім шляхом. Міцного здоровʼя Вам та Вашим діткам.
Наталія 2024-03-08 17:47:00
Добрий вечір, підкажіть будь ласка вартість лапароскопічного видалення кісти яєчника до 3 см? Та приблизну вартість наркозу?
Administrator 2024-03-11 12:33:43
Наталіє, вартість втручання орієнтовно становитиме 40000 грн., анестезія - 7160 грн.
Оля 2024-03-06 22:46:00
Робила лапароскопію у центрі.Щиро дякую Харчук К.В .та Петровському В.В. Підтримка,увага ,турбота, професіоналізм! Післяопераційний період в лікарні то дійсно задоволення) Медсестри уважні! Особлива подяка нашій медсестрі пані Людмилі( чорнява така ),дуже уважна, приємна та турботлива.Сервіс на найвищому рівні!Починаючи від рецепції,дівчата дуже приємні. Хірургічне лікування у вас на найвищому рівні від наркозу до пробудження і післяопеційний період.Я чула різні відгуки,але власний досвід показав усе на найвищому рівні!Я щиро радію що довірилася вам.Дякую.
Administrator 2024-03-08 12:19:05
Щиро дякуємо за Ваш відгук, Ольго!
Гість 2024-03-05 09:46:00
І найголовніше, відгуки, які їм не підходять, правдиві зникають за декілька хвилин, залишають тільки позитивні, який сенс тоді взагалі відгуків, коли люди не мають змоги бачити мінуси роботи закладу чи лікарів, писала та два відгуки, очевидно, вони їм не підійшли, бо один протримався 4 хв, а інший 1хв, зате в мене залишився скріншот і свідки , чому саме негативний відгук, знову відчуття, тебе розводять як малу дитину ніби розумні адекватні люди. Дорогенькі, шановні адміністратори відгук ви стрете, а правду ні, Луцьк не Київ, не таке вже й велике місто, знає хтось один, знають всі, кому треба знати і не тільки
Administrator 2024-03-18 16:19:32
Доброго дня. Дякуємо Вам, що залишаєте відгуки, всі Ваші відгуки наявні сайті, ми жодного відгуку, за жодних обставин не видаляємо. Можливо, Ви не оновили сторінку, або просто неуважно шукали, Ваш відгук за 08.01.24 на другій сторінці відгуків, а також другий Ваш відгук за 08.01.24 відразу під першим, Ви минулого разу, як і цього, залишили два відгуки, один за одним, вони так і є доступні для перегляду будь-ким в будь-який час.
Маша 2024-03-05 09:35:00
Дуже дружній колектив, адміністрація і лікарі працюють в одній команді, коли потрібно заповнити анкету чи оплатити кошти за послуги вони за декілька метрів від входу в заклад і кабінет лікаря за два метра від адміністратора, яких за стійкою кілька і плюс каса, але коли потрібна консультація лікаря, в якого ти лікуєшся не перший раз і і їхати через одне питання за 100 км, на яке лікар може дати відповідь за декілька хвилин, то вони всі зникають, відповідає кол центр, тобто той самий рецепшн на вході, вмить вони вже знаходяться за 10 км від лікарів і нічого вирішити не можуть, на прохання дайте номер рецепшину, який знаходиться в холі закладу, зʼясовується, що такого номера нема, ну звісно нема, відчуття , що з тебе роблять дурня, платити за послуги за два метра, а коли тобі потрібна консультація,яку вже лікар надавав і підходив до рецепшину, тут , просто фантастика, рецепшин НЛО переміщається на відстань 10 км
Administrator 2024-03-05 17:15:33
Доброго дня, ще раз. Адміністрація переслухала записи Ваших телефонних розмов з кол-центром. Вам спочатку запропонували онлайн консультацію, а згодом, коли Ви не погодились, попросили зателефонувати на наступний день вранці, так як в годині о котрій Ви телефонували, лікаря вже не було на робочому місці, оскільки в неї цей день був скороченим. На наступний день, коли Ви зателефонували, Вам пояснили, що безпосередньо о цій годині лікар веде прийом і відповісти не може. Вас попросили залишити дані, щоб організувати розмову з лікарем по телефону в обідній час. Ви наполягали на розмові терміновій, але кол-центр дійсно у нас розміщений віддалено, тому передати слухавку не було змоги. Дійсно дзвінки на рецепцію в робочий час не йдуть взагалі, вони всі адресовуються на колцентр, а безпосередньо на рецепцію можна зателефонувати лише після 15.00 години, такі у нас налаштування IP-телефонії, щоб не відволікати персонал рецепції від безпосередньої роботи з пацієнтами в клініці. Вибачте, будь ласка, за незручності.
Анонім 2024-03-05 03:32:00
Були у даного лікаря,наговорила нам із чоловіком ,що ми безплідні,що потрібно донорські яйцеклітини,що ми взагалі не завагітнієм.Вийшли зі сльозима від неї.Заспокоєння нуль,відношення паскудне.Чесно кажучи ніколи не побажаю йти до цього лікаря.Не впадайье у відчай люди.Завагітніли ми самі!!!
Administrator 2024-03-05 17:14:21
Дякуємо за всі Ваші відгуки, на жаль, не зрозуміло про кого саме з лікарів Ви пишете. Покази до застосування донорських яйцеклітин прописані в рекомендаційних протоколах МОЗ, відповідно до яких, ми зобовʼязані працювати. Звичайно, дуже прикро отримати таку інформацію від лікаря. І дуже шкода, що відношення лікаря Вам не підійшло. Ми працюватимемо з лікарями, щодо покращення комунікації.
Анонім 2024-03-05 03:26:00
Не хороше ставлення до пацієнтів,хамить.Хочеться кращого відношення!
Administrator 2024-03-05 17:16:25
Ще раз приносимо вибачення, будемо працювати з лікарями, щоб вони з більшою емпатією ставились до пацієнтів. Хоча, на щастя, Ваші кілька відгуків в цьому плані поодинокі на фоні загальної задоволеності пацієнтів відношенням лікарів.
Оксана 2024-02-26 10:39:00
Доброго дня,чи є у вас де переночувати супроводжуючому пацієнта?
Administrator 2024-02-26 12:14:45
Оксано, у центрі не передбачена така послуга. Родичі та друзі можуть лише відвідувати пацієнта.
Тетяна 2024-02-23 19:53:00
Хочу висловити щиру подяку лікарю Святославу Володимировичу за проведену операцію,за його високий професіоналізм,за чуйність,це лікар з великої букви який заслуговує великої поваги і подяки.А також подякувати всьому медичному центру за привітність і хороше відношення.Ви клініка високого рівня
Administrator 2024-02-26 12:12:48
Щиро Вам дякуємо за такі теплі слова! Нам дуже приємно! Бажаємо Вам міцного здоровʼя!
Our partners
Вверх